שאלות נפוצות זומה

 

קופונים

 

לצפייה בסרטון המסביר את הנושא:

תהליך שליחת ההזמנה בזומה און-ליין

 

  1. מדוע הקופון שלי לא נקלט בהזמנה? האם הוא תקין?

יש להקליד את הקופון באותיות קטנות וגדולות באנגלית בצירוף המספרים במדויק.

כמו כן, ניתן לעשות העתק/הדבק מדויק מ"ההזמנות שלי" באתר הקופונים.

אם את/ה שולח/ת הזמנה מהאתר של זומה און ליין, לאחר הזנת הקוד –

יש ללחוץ על הכפתור "שימוש בשובר מתנה".

במידה ובכל זאת את/ה מקבל/ת הודעה כי הקוד לא תקין, אפשר לשלוח אלינו את הקוד לבדיקה. יש לציין בפניה באיזה מוצר מדובר.

יש הסבר בסרטון הנ"ל המתחיל ב- 02:30 ומסתיים ב- 03:00

הסבר על מה עושים במקרה של "הודעת שגיאה קוד קופון שגוי" מתחיל ב- 03:01

מסתיים ב- 03:40:

תהליך שליחת ההזמנה בזומה און-ליין

 

 

  1. רכשתי קופון האם אני יכול להזמין במחיר גבוה יותר?

כן, שווי הקופון יורד מהמחיר הכללי של ההזמנה.

במידה והסכום הכולל של ההזמנה גבוה משווי הקופון הסכום יהיה ההפרש שנשאר לתשלום.

אין אפשרות להמיר את המוצר בקופון למוצר אחר, אלא רק לאותו מוצר עם שידרוג.

כל קופון נועד למימוש בהזמנה של מוצר ספציפי. לדוגמה: אי אפשר להשתמש בקופון שנועד לאלבום כרומו רגיל בהזמנה של קנבס.

במידה ובהזמנה יש מספר מוצרים – מספיק שיהיה בהזמנה מוצר אחד המתאים לקופון שברשותך ושווי הקופון ירד מהמחיר הכולל של כל המוצרים יחד בהזמנה.

 

  1. האם אפשר להשתמש ב-2 קופונים או יותר באותה ההזמנה?

לא! אין אפשרות להזין (ולממש) יותר מקופון אחד בהזמנה. אם רכשנו מספר קופונים לרכישת מספר עותקים מאותו המוצר - יש לשלוח את ההזמנה מספר פעמים ובכל פעם להשתמש בקוד קופון שונה.

 

  1. רכשתי קופון, איך ובאיזה שלב אני מזין אותו בהזמנה?

לאחר סיום העריכה והשמירה של המוצר, לוחצים על "הזמן" / "הוסף לעגלת הקניות". בדף הבא מתחת לפירוט ההזמנה יש מקום לרישום קוד הקופון. נא להקפיד על הקלדת אותיות קטנות וגדולות באנגלית במדויק. בהזמנה דרך האתר יש ללחוץ על "מימוש שובר מתנה" לאחר הקלדת קוד הקופון והמחיר יתקזז בהתאם לשווי השובר.

 

  1. קיבלתי הודעה "אין מספיק מוצרים בכדי להפעיל עליהם את הקופון", מה עושים?

הנך מזמין מוצר שאינו מותאם לקופון, או כמות הפריטים אינה תואמת את הקופון. יש לשים לב למה הקופון מיועד ולהזמין בהתאם.

*שימו לב להערה בסעיף 2. שם נמצאת התשובה גם לשאלה זו.

(כל קופון נועד למימוש בהזמנה של מוצר ספציפי. לדוגמה: אי אפשר להשתמש בקופון שנועד לאלבום כרומו רגיל בהזמנה של קנבס)

 

טכני

 

  1. מדוע מופיעה לי שגיאה בעת שמירת האלבום?

בעיית השמירה יכולה לנבוע מכמה סיבות:

-          עשית העתק הדבק על תמונה מהמחשב או מהאינטרנט במקום לייבא אותה בצורה רגילה בתוכנה.

-          הזזת תמונה מהמיקום המקורי שלה במחשב תוך עבודה על האלבום.

-          האנטי וירוס החל לעשות סריקה וננעל על הקבצים הזמניים של התוכנה.

-          הפעלת תוכנות נוספות במקביל והגעה  לניצול מקסימלי של הזיכרוןהפנימי במחשב.

 

למעט האפשרות האחרונה את היתר ניתן לפתור. עליך לנסות ולהסיר את אחת התמונות שהועתקו ולייבא אותן באופן הרגיל שהוא גישה לתיקיות מתוך התוכנה מצד שמאל, ואז לגרור את התמונות אל האלבום.

לגבי האנטי וירוס צריך לנסות להפסיק את פעולתו, ואז לנסות לשמור בשם אחר את האלבום ובמיקום אחר.

 

  1. מדוע כאשר אני מנסה לעדכן את התוכנה מופיעה לי שגיאה "אין הרשאות מנהל"? (יש לציין ששאלה זו קשורה אך ורק לזומה Desktop)

לצפייה בסרטון המסביר את הנושא:

לינק לסרטון: "הורדת התוכנה, התקנה, עידכון והרשאות מנהל"

(ההסבר על הרשאות מנהל מתחיל ב- 02:25 ומסתיים בסוף הסרטון ב- 02:50)

> יש ללחוץ לחיצה ימנית על קיצור הדרך של התוכנה שעל שולחן העבודה

> מאפיינים / Properties

> תאימות / Compatibility (בלשוניות למעלה)

> לסמן V ב"הפעל כמנהל מערכת"

> לאשר הכול > לסגור ולפתוח מחדש את התוכנה

 

  1. האם ניתן בזומה און ליין להעלות את כל התמונות יחד, ולא להעלות תמונה תמונה?

אם מופיע במסך העלאת התמונות כפתור "בחר קבצים" ולא ניתן להעלות את כל התמונות יחד, יש להתקין את הפלאגין שהדפדפן מבקש. לאחר מכן ולהיכנס שוב למסך של בחירת התמונות. אם עדיין אין שינוי יש ללחוץ על "בחירת לקוח" בשורה למעלה ולבחור ב-"תצוגת חלונות". אם עדיין האפשרות של תצוגת חלונות לא זמינה, יש לרענן את הדף.

רצוי להעלות את האתר דרך דפדפן גוגל כרום. אפשר גם להיכנס דרך דפדפן אינטרנט אקספלורר או פייר פוקס ולהתקין את ההרחבות שהוא מבקש.

 

לצפייה בסרטון המסביר את הנושא:

לינק לסרטון: "התקנת התוספים בדפדפנים" (בזומה און ליין)

  1. האם ניתן לשנות את סוג האלבום לאחר שהתחלתי לערוך אותו?

פעולה זו (שינוי סוג וגודל האלבום לאחר שכבר התחלנו לעצב אלבום) אפשרית אך ורק בתוכנת ה- Desktop )בתוכנה להורדה), ניתן לשנות את סוג האלבום (אלבום כרומו/רגיל לאלבום HD ולהפך) או/ו את סוג הכריכה (קשה לרכה או להפך) בזמן העריכה על ידי לחיצה על כפתור ה"שמור" הנמצא בתחתית דף העיצוב בתוכנה מצד ימין ובתפריט הנפתח ללחוץ "המרה ל" ואז להמיר (כלומר לשנות) את סוג או/ו את גודל האלבום.

*שימו לב!!! לאחר שליחת ההזמנה – לא ניתן בשום מקרה ומצב לשנות את הבחירה בסוג וגודל האלבום!

  1. שלחתי הזמנה אך לא קיבלתי – אישור שההזמנה התקבלה, כיצד אני יודע אם היא נשלחה בהצלחה?

כאשר מבצעים הזמנה, בסיום תהליך שליחת ההזמנה מופיעה הודעה הכוללת מספר הזמנה. כמו כן, נשלח אישור מערכת שהזמנתך התקבלה ומתחילה בתהליך הייצור – לכתובת המייל שהזנת בתהליך הרישום/ההתחברות לאתר. במידה ולא קיבלת אישור הכולל מספר הזמנה, כנראה שהיה כשל בשליחה ויש לבצע את התהליך שוב. במידה והזנת כרטיס אשראי אך ההזמנה לא התקבלה בהצלחה, לא תחויב.

 

לצפייה בסרטון המסביר את הנושא:

תהליך שליחת ההזמנה בזומה און-ליין

 

ברורי הזמנה

 

  1. שלחתי הזמנה, כיצד אני יודע מהסטטוס שלה ומתי אני יכול להגיע לאסוף אותה?

ניתן לעקוב אחר תהליך התקדמות הזמנה בכפתור "מעקב ההזמנות" להלן לינק ישיר לדף מעקב ההזמנות:

http://www.zooma.co.il/trackOrder.aspx

*כאשר ההזמנה מוכנה והתקבלה בנקודת האיסוף אליה הזמנת אותה –

נשלח אליך מייל אוטומטית

ההתחייבות שלנו לאספקה היא עד 14 ימי עסקים לכלל המוצרים מלבד אלבומי HD. ההתחייבות שלנו לאספקה לאלבומי HD היא עד 16 ימי עסקים.

 

איסוף עצמי-
במרכז השירות – פוג'י Fuji-Film רחוב הקישון 8 בני ברק 
או ישירות מבית הדפוס – "דניה", רחוב בית הדפוס 7, גבעת שאול, ירושלים
ימים א-ה: 8:30-16:00 
-

 

שימו לב- מרגע שליחת ההזמנה להדפסה לא ניתן לבטל את ההזמנה!

 

  1. האם אפשר לזרז את ההזמנה?

שלח לנו את מספר ההזמנה ואנו נעשה ככל שנוכל בכדי לקדם את הזמנתך.

עם זאת, נציין כי ההתחייבות שלנו לאספקה היא עד 14 ימי עסקים לאלבומים רגילים ועד 16 ימי עסקים עבור אלבומי HD ואיננו מתחייבים מתחת לימי אספקה אלו.

 

  1. האם אפשר לשנות את צורת המשלוח?

לאחר שליחת ההזמנה אין אפשרות לשנות את צורת המשלוח.

למעט במקרים -של הזמנות שאופן המשלוח בהן הוא איסוף עצמי (למרכז השירות בבני ברק או ישירות מבית הדפוס דניה שבירושלים) וברצונך לשנות את אופן המשלוח ל לדואר רשום או דואר שליחים בתוספת תשלום באמצעות נציג טלפוני.

במקרה שכזה יש לפנות לזומה באמצעות דף ה"צור קשר" שבאתר. וזאת רק לאחר שקיבלת הודעה כי ההזמנה מוכנה לאיסוף

יש לציין את מספר ההזמנה.

 

מכירות

 

  1. אני רוצה להזמין מספר עותקים מהאלבום שעיצבתי, האם אני זכאי להנחה כלשהי?

פנו לנציגי השירות דרך הצור קשר .

 

  1. מהו המחיר של מוצר מסויים?

מצורף קישור למחירון של אתר זומה:

http://zooma.co.il/Mozarim.aspx

 

  1. מה ההבדל בין אלבום HD לאלבום כרומו רגיל?

אלבומי HD מודפסים על גבי נייר צילום איכותי מקורי של FUJIFILM, מיוצרים בתהליך הפקה יחודי שמאפשר פתיחה פנורמית של האלבום ואפשרות למקם גם במרכזו של האלבום (בין שני עמודים). אלבומי HD מציעים את האיכות הגבוהה ביותר ומתאפיינים בצבעוניות וחדות הגבוהות ביותר בשוק האלבומים הדיגיטליים.

אלבומי כרומו מודפסים על גבי נייר כרומו (175 גרם) אכותי במיוחד. מיוצר בדפוס דיגיטלי בהדפסת אינדגו (6 צבעים).

 

בירורים כספיים

 

  1. אני לא מצליח להזין כרטיס אשראי ולשלם על ההזמנה שלי

יש לשים לב שלא להתבלבל כשמזינים את הפרטים בשדות (תיבות הטקסט): "שם בעל הכרטיס" ושדה: "מספר כרטיס האשראי". ישנם מיקרים שבטעות מוכנסים הפרטים בשדה הלא נכון

במידה ומס' כרטיס האשראי קצר מ 16 ספרות יש להוסיף אפסים לפני המספר בכדי להשלים ל 16 ספרות.

CVV- מדובר ב- 3 הספרות האחרונות הממוקמות בגב הכרטיס.

אין להזין את מספר האשראי עם מקפים.

 

  1. אני מבקש חשבונית על המוצר שקניתי

שלח ל"צור קשר" את מספר ההזמנה ועבור מי החשבונית. ונשלח לך את החשבונית בדואר שרשום בהזמנה.

 

  1. האם אפשר לאחד משלוחים?

ניתן להזמין מספר מוצרים בהזמנה אחת על ידי הוספת מוצר לעגלת הקניות ושליחת כל המוצרים יחד בהזמנה אחת. בהזמנה המתבצעת עם קופונים אין אפשרות לאחד משלוחים.

אחר

 

  1. מה ההבדל בין אלבום HD לאלבום כרומו רגיל?

אלבומי HD מודפסים על גבי נייר צילום איכותי מקורי של FUJIFILM, מיוצרים בתהליך הפקה יחודי שמאפשר פתיחה פנורמית של האלבום ואפשרות למקם תמונה גם במרכזו של האלבום (בין שני עמודים). אלבומי HD מציעים את האיכות הגבוהה ביותר ומתאפיינים בצבעוניות וחדות הגבוהות ביותר בשוק האלבומים הדיגיטליים.

אלבומי כרומו מודפסים על גבי נייר כרומו (170 גרם) איכותי במיוחד. מיוצר בדפוס דיגיטלי בהדפסת אינדגו (6 צבעים).

 

  1. האם תוכלו לעצב לי את האלבום?

לא, הייחוד בזומה זה עיצוב על ידי הלקוח ולפי טעמו האישי.

בהצלחה!

 

  1. מה ההבדל בין העיצוב בהורדת התוכנה (Desktop) לזומה און ליין?

זומה און ליין והתוכנה להורדה כמעט זהות. היתרון של "זומה און ליין" הוא שאינך צריך להתקין תוכנה על המחשב ובמידה ואתה שומר את המוצר און ליין, ניתן לגשת אליו ולהמשיך לעצב מכל מחשב עם חיבור לאינטרנט. עם זאת, במידה והחיבור לאינטרנט אינו מהיר ויציב, מומלץ להשתמש בתוכנה להורדה למחשב.

יש לשים לב כי בתוכנה להורדה (ה- Desktop) ניתן לעצב אך ורק אלבומים,

קולז'ים (סידור תמונות על תמונה מוגדלת) וחוברות. שאר המוצרים כגון: הדפסה על גבי קנבס, חולצות, כוסות ועוד, ניתן להזמין בזומה און ליין בלבד.

 

 

  1. הסבר כללי על עיצוב אלבומים: לשים כאן לינק מעודכן לסרטים הקיימים.

 

כל הזכויות שמורות, zooma.co.il. Copyright © 2013   אלבום תמונות דיגיטלי      


או